#invogue
Дизайнер Nigo переосмислив японську культуру в колекції Kenzo: фото - Invogue

Дизайнер Nigo переосмислив японську культуру в колекції Kenzo

Японія завжди була джерелом натхнення для світової фешн-індустрії. Дизайнери не можуть пройти повз увагу до деталей, символізм, використання традиційних образів у японській культурі. Вправно з цим працював Кензо Такада, французько-японський дизайнер і засновник бренду Kenzo. Він заклав у свій лейбл філософію рідного краю, а його дизайнери-наступники продовжують говорити про культуру Японії через одяг, який створюють. 

Nigo — японський модельєр, продюсер, підприємець, творець вуличного одягу. Зараз він є художнім керівником бренду Kenzo. Саме Nigo переосмислив азійське мистецтво у колекції FW24. 

Геометричні візерунки як частина ДНК Kenzo

Від початку дизайнерської кар’єри Кензо Такада прагнув змішувати різні геометричні форми, щоб створювати оптичні ілюзії.  Клітинки, смужки, лінії натхненні його численними подорожами та традиційними візерунками Японії.

Kenzo Weave — це геометричний візерунок, натхненний Hikeshi Banten — двостороннім пальтом, що носили хікеші, японські пожежники епохи Едо. Дизайнери бренду Kenzo переробили його в сучасний «плетений» візерунок, що став основним акцентом цього сезону. Його також відтворили на сукні, сорочці та штанах

Furoshiki: традиція зав’язування, втілена в сумці

Kenzo 25 Bag — це сумочка, створена за принципом традиційної техніки зав’язування Furoshiki. Ця стародавня техніка використовується для подарункового пакування або транспортування предметів, де тканина зав'язується навколо об'єкта, створюючи елегантну і практичну упаковку. 

Для виготовлення сумочки Kenzo 25 використали гнучкий і м’який матеріал. А бордовий колір аксесуару увійшов до п’ятірки найтрендовіших цього сезону. 

Квіти як ключове натхнення бренду 

Квіти мали особливе значення для Кензо Такади з дитинства. Він захоплювався їхніми формами, кольорами та естетикою. У його свідомості квіти були пов'язані зі спогадами, людьми, яких він любив, та емоціями. Швидко вони стали частиною його бренду.

Білу маргаритку дизайнери поєднали з японським візерунком karakusa, що символізує удачу та процвітання. У результаті отримали унікальний малюнок, де любов до квітів Такади поєдналася з японською традицією. Візерунок став модним акцентом колекції. 

Принт маргаритки фігурує у футболках. Ця мінімалістична деталь додає виробу ненав’язливого акценту. Лаконічний дизайн дозволяє легко поєднувати футболку з різними елементами гардероба, зберігаючи баланс між простотою та характерним почерком бренду.

Данина традиційній техніці друку 

Edo Komon — традиційна японська техніка друку, що полягає у створенні візерунків за допомогою нанесення маленьких крапок. Ця техніка надихнула Кензо Такаду ще за часів, коли він відкрив свій перший магазин Jungle Jap. Тоді він використовував японську іконографію та пов’язані з нею техніки. У 1970 році блуза з візерунком, виконаним у техніці Edo Komon, потрапила на обкладинку журналу Elle. 

Японський дизайнер Nigo продовжив захоплення засновника. Новий сезонний візерунок Kenzo Star Tiger нагадує мерехтіння зірок у нічному небі. Цей дизайн доповнений архівним підписом Кензо Такади. У техніці, наближеній до традиційної Edo Komon, виконані також худі, світшоти, штани, футболки, гольфи, куртки та інше. 

Принт Kenzo Cloud Tiger

Старовинна корейська вишивка 19 століття, що також зустрічається в японській іконографії, надихнула бренд на принт Kenzo Cloud Tiger. Високоякісні трикотажні вироби з цим зображенням прикрашені розкішними вишитими перлами, паєтками та бісером. Деталі хмар яскраво відображають основну тему цього сезону в колекції: сузір'я та космос. Це данина космічному світу, пов'язаному з дитячими захопленнями дизайнера NIGO. 

Kenzo cloud tiger, вперше продемонстрований на модному показі FW24, урізноманітнює трикотажні та джерсі вироби за допомогою якісних технік друку та вишивки.

Неочевидні деталі одягу колекції

Вишуканість колекції полягає в деталях, що відсилають до автентичного японського стилю. Джинсова куртка з офіцерським коміром натхненна японською шкільною формою. 

Інтерпретація японської арабески і деталі кімоно використані в блейзері KENZO Marguerite waisted. Унікальна форма виробу створена завдяки традиційному крою кімоно та особливій конструкції плечей. Впізнаваний візерунок маргаритки прикрасив блейзер. 

Nigo переосмислив традиційний японський фартух Maekake і представив свою дизайнерську версію відомого виробу — Kenzo Weave. Фартухи Maekake носили ремісники XV століття в рисових і саке-крамницях: mae означає «спереду», а kake — «підвішувати». 

Ще одна інновація колекції — Kenzo X Trainer. Це кросівки у дизайні 90-х років, що мають на підошві діамантові візерунки. Ця модель, доступна як для чоловіків, так і для жінок, представлена у трьох різних дизайнах: двоколірний, спортивний тріпл-блек і градієнт. 

Колекція KENZO FW24 — діалог між минулим і майбутнім

Нова колекція Kenzo під керівництвом Nigo майстерно поєднала традиційну японську культуру та футуристичну естетику. Дизайнер глибоко переосмислив історію бренду та коріння його засновника, додавши у кожну річ автентичну деталь. Японська іконографія, крої, стародавні техніки та візерунки — усе це стало натхненням для створення одягу та взуття колекції. Кожна річ — своєрідний арт-об’єкт, що розповідає історію про культурний обмін. 

Де можна придбати речі з колекції KENZO FW24 в Україні?

Invogue.ua — український ритейлер преміального одягу, що є офіційним дистриб’ютором бренду Kenzo. В асортименті лише оригінальні товари. Ми розуміємо, як важлива безпека та надійність в онлайн-шопінгу, тому пропонуємо безкоштовну доставку, обмін і повернення. 

Ми щиро любимо те, що пропонуємо. І ми щасливі представляти бренд з такою насиченою історією та культурними цінностями.