#invogue
Як Nigo переосмислив японську культуру в новій колекції Kenzo: фото - Invogue

Як Nigo переосмислив японську культуру в новій колекції Kenzo

Японія завжди була джерелом натхнення для світової фешн-індустрії. Дизайнери не можуть пройти повз увагу до деталей, символізм, використання традиційних образів у японській культурі. Вправно з цим працював Кензо Такада, французько-японський дизайнер і засновник бренду Kenzo. Він заклав у свій лейбл філософію рідного краю, а його дизайнери-наступники продовжують говорити про культуру Японії через одяг, що створюють. Як саме Kenzo під керівництвом дизайнера Nigo переосмислює азійське мистецтво у колекції FW24 — читайте у цій статті. 

Геометричні візерунки як частина ДНК Kenzo

Від самого початку Кензо Такада прагнув змішувати різні геометричні форми (клітинки, смуги, лінії), натхненні його численними подорожами, щоб створювати оптичні ілюзії. 

Kenzo Weave — це геометричний візерунок, натхненний Hikeshi Banten — двостороннім пальтом, що носили хікеші, японські пожежники епохи Едо. Дизайнери бренду Kenzo переробили його в сучасний «плетений» візерунок, що став основним акцентом цього сезону. Відтворивши цей мотив за допомогою об’ємних тканин, дизайнери створили затишний зимовий одяг. 

Furoshiki: традиція зав’язування, втілена в сумці

Kenzo 25 Bag — це сумочка, створена за принципом традиційної техніки зав’язування Furoshiki. Ця стародавня техніка використовується для подарункового пакування або транспортування предметів, де тканина зав'язується навколо об'єкта, створюючи елегантну і практичну упаковку. Для виготовлення сумочки Kenzo 25 використали гнучкий і м’який матеріал. А бордовий колір аксесуару увійшов до п’ятірки найтрендовіших цього сезону. 

Квіти як ключове натхнення бренду 

Квіти загалом мали особливе значення для Кензо Такади з дитинства. Він захоплювався їхніми формами, кольорами та естетикою. У його свідомості квіти були пов'язані зі спогадами, людьми, яких він любив, та емоціями. Швидко вони стали частиною ДНК Кензо Такади і його натхненням у творчості.

Сезонну маргаритку дизайнери поєднали з японським візерунком karakusa, що символізує удачу та процвітання, отримавши унікальний малюнок, де любов до квітів Такади поєдналася з японською традицією. Візерунок став модним акцентом колекції. 

Kenzo Tiger і данина Edo Komon

Edo Komon — традиційна японська техніка друку, що полягає у створенні візерунків за допомогою повторення маленьких крапок. Ця техніка надихнула Кензо Такаду ще за часів, коли він відкрив свій перший магазин Jungle Jap. Тоді він використовував японську іконографію та пов’язані з нею техніки. У 1970 році блуза з візерунком, виконаним у техніці Edo Komon, потрапила на обкладинку журналу Elle. 

Японський дизайнер NIGO у колаборації з Kenzo продовжив захоплення засновника. Новий сезонний візерунок Kenzo Star Tiger нагадує мерехтіння зірок у нічному небі. Цей дизайн доповнений архівним підписом Кензо Такади. У техніці Edo Komon виконані також худі, світшоти, жакети, штани, спідниці, гольфи, куртки та інше. 

Kenzo Cloud Tiger: історія, навіяна іконографією

Старовинна корейська вишивка 19 століття, що також зустрічається в японській іконографії, надихнула бренд на принт Kenzo Cloud Tiger. Високоякісні трикотажні вироби з цим зображенням прикрашені розкішними вишитими перлами, паєтками та бісером. Деталі хмар яскраво відображають основну тему цього сезону: сузір'я, космос, як данина місячному світу, пов'язаного з дитячими спогадами NIGO. 

Kenzo cloud tiger, вперше продемонстрований на модному показі FW24, урізноманітнює трикотажні та джерсі вироби за допомогою якісних технік друку та вишивки.

Ключові деталі

Вишуканість колекції ховається в деталях, впроваджених для створення автентичного японського стилю. Джинсова куртка з коміром офіцера натхненна японською шкільною формою та костюмами YMO. 

Інтерпретація японської арабески і деталі кімоно використані в блейзері KENZO Marguerite waisted. Унікальна структура виробу досягнута завдяки традиційному крою кімоно та конструкції цього японського одягу в області плечей. Уже впізнаваний візерунок маргаритки прикрасив блейзер. Також ця квітка оздобила гольф колекції. 

NIGO переосмислив традиційний фартух Maekake і презентував фартух Kenzo Weave. Maekake носили ремісники XV століття в рисових і саке-крамницях: «mae» означає «спереду», а «kake» — «підвішувати». Плетений пояс фартуха виготовлений із застосуванням найякісніших технік.

У пуховики впроваджено японські декоративні шви на клапані під блискавкою. Розслаблені штани у стилі японської шкільної форми створюють ретро-атмосферу. 

Ще одна інновація колекції — Kenzo X Trainer. Це кросівки у дизайні 90-х років, що мають на підошві діамантові візерунки. Ця модель, доступна як для чоловіків, так і для жінок, представлена у трьох різних кольорах: двоколірний, спортивний тріпл-блек або градієнт. 

Колекція KENZO FW24 — діалог між минулим і майбутнім

Нова колекція Kenzo під керівництвом NIGO майстерно поєднала традиційну японську культуру та футуристичну естетику. Дизайнер глибоко переосмислив історію бренду та коріння його засновника, додавши у кожну річ автентичну деталь. Японська іконографія, крої, стародавні техніки та візерунки — усе це стало натхненням для створення речей колекції. І все це робить вбрання від Kenzo не просто одягом, а арт-об’єктом, що розповідає історію про культурний обмін.