#invogue
Відхід від оверсайзу в колекції FW24 від Joseph: фото - Invogue

Відхід від оверсайзу в колекції FW24 від Joseph

Британський бренд одягу Joseph у колекції FW24 розпочав цікаву та нестандартну нині тенденцію. Одяг переважно повторює силует фігури та прилягає, на відміну від оверсайзу, до якого ми так звикли. FW24 від Joseph втілила сучасний підхід до класики. Це не тісні та незручні речі, а практичне вбрання, що відрізняється елегантністю і витонченістю. У центрі колекції — базовий гардероб, що залишається актуальним поза сезонами, саме тому є класикою. Вбрання легко піддається нашаруванню та створенню оригінальних аутфітів.

Натхнення для створення

Дизайнери колекції Joseph FW24 мали на меті створити одяг у мінімалістичній естетиці з традиційним дизайном, при цьому зберігши комфорт і адаптивність до сучасного ритму життя. Баланс між розкішшю та практичністю — ось, що закладено в образи. Натхненням для створення стали культурні впливи від американського мінімалізму до невимушеної атмосфери паризьких кафе. 

Використані тканини

Одяг колекції створено з преміальних матеріалів, як-от вовняний double face, шовк і бавовна. Кардигани з трикотажу м’які і теплі, а вовна мериноса, яка є одним з основних матеріалів колекції, одночасно зігріває і залишається легкою. Без кашеміру не може обійтися жодна осіння колекція. Ця вишукана тканина виглядає розкішно, а також приємна до тіла.

В асортименті колекції зручні пальта, класичні брюки, светри, спідниці та інше. Завершують образи осінньо-зимові аксесуари, як-от шапки, шарфи

Про Joseph 

JOSEPH — це сучасний британський бренд, відомий своїми елегантними преміальними речами. Його заснував у 1966 році Джозеф Еттедґі, народжений у Касабланці. Він став одним із перших, хто підтримував як культові модні будинки, так і нові бренди. Джозеф створив концептуальні магазини — місця, де можна було відкрити для себе нових дизайнерів та ідеї, надихаючи покупців цінувати сучасний стиль.

У 1983 році з’явилася власна лінія JOSEPH, що зосередилася на створенні предметів розкоші. Сьогодні бренд має 9 магазинів по всьому світу та понад 400 партнерських точок продажу, що стали центрами творчості та стилю.

JOSEPH також пропонує добірки найцікавіших сучасних дизайнерів у своїх DESIGNERS AT JOSEPH магазинах. Асортимент бренду має в собі жіночий одяг, аксесуари та взуття. Його колекції вирізняються сучасністю, вишуканістю та легкістю, а їхня якість і бездоганна посадка демонструють увагу до деталей та відданість майстерності.

Під керівництвом співкреативних директорів Анни Лундбек Дюр та Фредеріка Дюр, які приєдналися до бренду у 2020 році, JOSEPH продовжує втілювати оригінальне бачення свого засновника, створюючи баланс між модою та позачасовим гардеробом із розкішних речей. JOSEPH і надалі формуватиме стиль майбутніх десятиліть, так само як знаково він вплинув на моду в минулому.