Нетипове поєднання стриманого мінімалізму та справжньої аскетичності можна побачити в колекціях від Theory. Засновники бренду вирішили відмовитися від звичних канонів фешн-індустрії. Такий підхід дозволив презентувати комфортні та спокійні рішення. Оригінальний одяг створено для самобутніх людей, яким нема чого доводити оточуючим. Адже речі не мають відволікати від вашої яскравої особистості. Історія розвитку та особливості бренду Вперше про Theory почули в 1997 році. Компанію заснували Ендрю Розен та Елі Тахарі на території США. Це була колаборація талановитих друзів, які вирішили презентувати світу прості та мінімалістичні силуети. Це демократичний одяг, який підійде кожному. Серед особливостей та специфічних рис бренду варто виділити такі факти: брюки-стрейч, як символ успіху, – саме ця річ з дебютної колекції стала найбільш популярною у публіки; показова скромність та вишукана простота – для Theory характерні мінімалістичні силуети, та повна відсутність яскравого декору, такого як стрази, блискітки, нашивки чи лейбли; універсальність – речі від бренду легко поєднувати між собою, формуючи цілісні образи; сучасна класика – саме так називається стиль одягу від Theory; турбота про навколишнє середовище – дизайнери за екологічність, тому для пошиву речей вони використовують виключно еко-тканини. Theory – унікальний бренд, який створено для справжніх поціновувачів лаконічності та комфорту в одязі Це свобода від упереджень, можливість підкреслити впевненість у власних силах, використовуючи мінімалізм сучасної класики. Такий одяг стане ідеальним супутником для тих, хто прагне виглядати стильно без зайвих деталей.