Поєднання мінімалізму та романтичних деталей цілком можливе. Цей факт підтверджує кожна колекція від Ganni. У них легко дібрати монохромні речі, запальні светри та стримані сукні. Адже головна концепція бренду – свобода та різноманіття.
Основа філософії Ganni полягає у створенні незвичного та екологічного одягу. Це нестримний виклик та символ відсутності упереджень. Фірмові речі обирають сучасні мешканки міста. Вони стежать за актуальними трендами, проте не забувають про власний стиль. Такі жінки без вагань дозволяють собі приємні імпульси, та рішуче створюють неординарні образи. Адже Ganni дозволяє залишатися собою за будь-яких обставин.
Історія бренду
У 2000 році у Франсуа Тульсена виникла нав'язлива ідея створити бездоганний кардиган. Почати її реалізацію він вирішив із започаткування власного бренду. Саме так у Копенгагені того ж року з'явилася перша колекція Ganni. Популярність бренду принесла нова креативна директорка Дітте Реффструп. Вона вирішила вийти за межі умовностей, розширивши асортимент та додавши у звичайні речі непередбачуваних деталей.
Цікаві факти про Ganni:
Обожнюєте все унікальне, проте для створення бездоганного образу не вистачає фешн-інструментів? Все необхідне вже чекає на вас у колекціях Ganni. Цей бренд дозволяє компонувати та обирати. Тож ви створюєте власний стиль, а не просто слідкуєте за модними трендами. Таким речам надають перевагу яскраві та незалежні жінки, які втомилися від обмежень. Вони вищі за умовності, та сміливо заявляють про себе.