Нетипова прагматичність крою та правильні лінії вдало поєдналися у базових колекціях від Totême. Цей бренд вражає практичністю, адже компанія презентує переважно одяг категорії ready-to-wear. Це речі, в яких реалізовано концепції скандинавського мінімалізму.
Елін Клінг, ще мешкаючи у Стокгольмі, зрозуміла, що її цікавість до моди не зводиться до асортименту речей. Адже це щось інше — справжня філософія. Тому дівчина швиденько заснувала власний блог Style By Eline Kling. З 2007 року вона дискутувала на тему актуальних тенденцій, розповідала про власне фешн-бачення та про деталі з особистого життя. Її сторінка практично одразу стала популярною. Згодом Елін почали запрошувати у фешн-видання та на телебачення. Не оминули її талант увагою і справжні модні гіганти, як Guess та H&M. У 2010-тих блогерка задумалася про створення власного бренду. Проте з вибором концепції було важкувато. Не хотілося повторювати того, що вже існує. Інсайт наступив під час буревію Сенді. Швидко пакуючи речі, Елін була вимушена одягатися у цілковитій темряві, адже струму не було. Саме тоді вона зрозуміла, що у кожної дівчини має бути власний базовий гардероб. Це речі, які можна одягнути у темряві, не замислюючись над поєднаннями тканин, фасонів та відтінків. Раптова ідея призвела до заснування Totême, яке відбулося у 2014 році.
Більше про Totême скажуть такі факти:
Totême — це новий формат, новаторська інтерпретація моди, яку реалізували у функціональній прагматичності та концептуальному мінімалізмі. Такі практичні та універсальні речі мають бути у гардеробі сучасної жінки.