#invogue
WHO’S THAT GIRL — кампейн GANNI за участі Крістіни Річчі: фото - Invogue

WHO’S THAT GIRL — кампейн GANNI за участі Крістіни Річчі

Бренд Ganni цієї осені презентував кампанію осінь/зима 2024 за участі відомої акторки Крістіни Річчі, яка грає переважно моторошних персонажок у таких фільмах, як-от «Сімейка Адамсів», «Моральні цінності сімейки Адамсів», «Сонна лощина» та інших. Натхненна візуальною спадщиною бренду, кампанія продемонструвала Річчі у серії образів, що відображають різнобічність особистості акторки. Крістіна перевтілилася в три основні амплуа, щоб втілити дух Ganni: головна героїня, вільна душа та нестандартна особистість. 

Головна героїня. Це сучасна жінка, яка впевнено балансує між кар’єрою та особистим життям. Вона поєднує силу з легкістю і показує — жінка може бути ким завгодно. Ким захоче. Вона може досягати вершин, керувати, бути авторитетом. 

Вільна душа. Спокійна, відважна, живе в ритмі спонтанності та є сучасною матір’ю. Вона дбає, береже та піклується. При цьому вона авантюрна і не втрачає своєї індивідуальності. Така жінка зберігає баланс між природністю та сучасними трендами. Її одяг зручний, стильний і дарує свободу кожному руху. 

Нестандартна особистість. Елегантна та неординарна. Випромінює впевненість у собі і надихає своїм унікальним підходом до життя. Вона не йде за правилами та не намагається вписатися у рамки суспільства, а вчиняє так, як сама того хоче. Її стиль в одязі — віддзеркалення безкомпромісного смаку, виклик буденності та нагадування, що краса полягає у самовираженні. 

«Крістіна ідеально уособлює дух жінки GANNI. Вона справжня, багатогранна та руйнує традиційні архетипи, що й робить її символом індивідуальності — те, що для мене означає GANNI». — креативна директорка бренду Дітте Рефструп.

Кампанія створена українськими фотографами Женею і Танею Пастернак. Стилізувала Ванесса Рід. Проєкт демонструє еволюцію GANNI Girl через культові новинки бренду, як-от сумки Bou Bag та Apo-G, а також яскраві аутфіти ready-to-wear. Кампейн WHO’S THAT GIRL стартував у вересні під час місяця моди та охопив модні столиці світу. 

Про GANNI

Це бренд, заснований у Копенгагені творчим тандемом Дітте та Ніколаєм Рефструпами. Його стиль поєднує у собі скандинавську стриманість із сучасністю, а також є символом впевненості у світі моди.